Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Antwoorden zijn uitsluitend van toepassing op consumenten. Voor zakelijke klanten kunnen afwijkende voorwaarden gelden. Zie onze algemene voorwaarden.

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, check dan ook even de ongewenste mail of spambox. Kun je het niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Verzending vindt plaats via PostNL. De verzendkosten bedragen 5,95 euro binnen Nederland. Op werkdagen voor 16:00 uur, dezelfde dag nog verzonden. Bestel je op vrijdagmiddag na 16:00 uur of in het weekend, dan versturen wij jouw bestelling op de eerstvolgende werkdag (maandag). Houd er rekening dat tijdens feestdagen er wellicht vertraging kan ontstaan bij PostNL.

De verzendkosten bedragen € 5,95 indien je een bestelling thuis laat bezorgen in Nederland. Bij het afhalen van de bestelling op onze locatie in Groenlo (Gelderland) betaal je geen verzendkosten.

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie factuuradres en bezorgadres een onderscheid maken in een ander afleveradres. Een ander afleveradres moet dan wel volledig ingevuld door jou worden ingevuld worden.

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen. De pakbon wordt bij het pakket geleverd.

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.

Je krijgt de door ons bij de bestelling berekende verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert. De retourverzendingkosten zijn wel voor eigen rekening.

Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Heb je klachten of aanmerkingen over de bestelde producten en/of de levering dan kun je altijd contact opnemen door je klacht op te sturen naar info@masticare.nl wanneer je een klacht hebt, kun je deze ook altijd aanmelden bij het Europees ODR platform via Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

Voor alle vragen kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@masticare.nl of per telefoon: +31544-462477. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 – 16:00 uur. Wij streven ernaar om vragen binnen 2 werkdagen te beantwoorden.